28 Kasım 2012 Çarşamba

robası mor yelek

modelini nakonun bu yılki 17.sayısından aldım.aldım dediysem epeyce de bir değiştirdim galiba.roba aynı ama beden kısmını ben farklı bir renkle ördüm.yine robadan ilmek çıkararak tabi ki.beden düz örgü,sadece önlerde iki minik saç örgüsü var.resimde pek belli değil mi ne?yelek bitince bir baktım,iki yünden de azıcık bişey artmış.kaldırıp bi köşeye koysan ne işe yarayacak.önce bir cep ördüm,bitmedi,çiçek yaptım,yakaya kordon yine bitmedi.inat değilmi,birer de ponpon yaptım.fesuphanallah yani dedirtecek kadar küçücük birer parça kaldı.onuda saç örgüsünden geçirip fiyonk yaptım ve sıfır zayiyat ile tamamladım.hele şükür:))



2 yorum:

örgü tasarımları dedi ki...

model cok guzel ama renklerıde ne guzel yapmışsın..bu tarz bende bır yelek örmüştüm ama duz beyazdı benımkı..bu daha guzel:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süper .
canım biliyormusun tam da bu robanın altına saç örgü ve yıldız örneği ile devam ederk bir model oluşturduk bu gece arkadaşımla onun torunu için:)) ellerine sağlık.